sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Uusi ulkoasu (jeejee) osa 1: Se söpö sarvipää



Kuten varmaan nyt huomasittekin, niin väsäsin eilen uuden ulkoasun :,D En mä loppujenlopuks tehny mitään järkyttävän isoa muutosta (vaihdoin bannerikuvan, muutin vähän blogin mallia ja väriä jne), mut mulla kesti tosi kauan, koska tää on mun eka blogi enkä osaa käyttää vielä kaikkia hienouksia :,D (onneks google on kaveri ❤ ). Mutta joo, kokeilin vähän eri juttuja ja luonnollisesti siinä samalla tuli räpsittyä paljon kuvia :,D Oon kuitenkin jakanu tän kolmeen eri postaukseen, koska malli vaihtuu pariinkin otteeseen, joten selkeyden vuoks oon jakanu jokaisen postauksen mallikohtaisesti. Muutenkin kuvia tuli räpsittyä semmonen about sata... :,D Tää on kuitenkin näistä kaikista postauksista lyhin, koska tiesin jo mitä teen.... Kaikki muut oli semmosia "kokeilushotteja" :,D


Nää sarvet on ihanat! Latasin ne täältä!


Tässä on siis bannerissa näkemänne tyttönen x) Ai mitä? Tää on ihan erivärinen? No tuli vähän muokattua tota bannerikuvaa... :,D Muutenkin se näyttää mun mielestä paremmalta tommosena punertavana. 


Tiesin jo et haluun semmosen kuvan, josta ei näy nenänvarresta alaspäin, joten en hirveesti vaivautunut säätämään noiden vaatteiden kanssa. Mut loppujenlopuks toi Supernaturalista tullut paita sopii neitoselle ihan hyvin


Ennen ja jälkeen värinvaihdon :D



Kokeilin sit kans vähän et kuinka korkeella ton otsikon pitäis olla. Mun mielestä se näyttää yleisesti esteettisemmältä, jos otsikko on keskellä kuvaa. Mut tässä tapauksessa se näytti  (mun mielestä) paremmalta, jos teksti onki vähä ylempänä. 



Semmonen neito. Ens kerralla postaanki sitten ihan eri simistä :D

Huomasitteko muuten, että muutin faviconia? :D Piirsin ton ihan ite! :D Ei kyl liity simsssiin millään tavalla, mutta ei se edellinenkään liittyny x) (mut voi olla et vaihdan tonki joskus :D)

2 kommenttia:

  1. Oooo, tykkään banneristas! Ja ulkoasukin on oikein kivan simppeli :D

    Möh, miun Firefox ei näytä faviconia :< Tuolla on tuo typerä maapallo. No, ei voi mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa, kiitos! :D Se edellinen tosiaan oli melko... pinkki :D:DD

      Ohnoes :c no ehkä mä teen jonku "faviconin evoluutio" postauksen :D:D

      Poista