maanantai 29. helmikuuta 2016

Uliuli Stazzie sanoi pulipuli


//EDIT: Ainiin! Hyvää karkauspäivää teille lukijoille! x) 


Huhhuh tähän tuli enemmän tekstiä, ku mitä ajattelin :D No toivottavasti jaksatte lukea! Lopussa kiitos seisoo.

Semmosta vaan, että joillaki on nyt ollut hiihtolomaa ja Stazzie kuuluu juuri näihin henkilöihin. Oon sen takia pystynyt pelaamaan PAAALJON enemmän ku mitä jaksaisin/kerkeisin normaalisti, mutta nyt ois sitte paluu takaisin siihen harmaaseen arkeen. Bleh sanon minä :D Jäisin mielelläni vielä vähäksi aikaa kotiin nukkumaan/pelaamaan.... :,D Mutta joo, mulla on vielä tuolla screenshot -kansiossa järjetön määrä kuvia, jotka vaan odottelee julkaisua... Ajattelin kuitenkin, että hidastan nyt hieman bloggaustahtia (ku oon viime viikolla postannu about joka päivä :D) ihan vaan sen takia, että mulla ois sitte jotain postattavaa vaikken oiskaan pelanut vähään aikaan x,) Enkä nyt tarkota sitä että saisitte odotella monta viikkoa uutta postinkia, vaan näillä näkymin postauksia tulis joka tapauksessa useempi viikon aikana :D Yritän nimittäin pitää postausvälin suhteellisen tasaisena ja välttää sitä, että ensin tulis joka viikko 10 postausta ja sitten kuukauteen ei tulis mitään :D

Huomasitte muuten varmaan että oon TAAS vaihtanu profiilikuvaa ja faviconia? :D Piirsin molemmat ite! (no siis toi favicon on tyylii sama ku proffakuva :D:D) Ja oon ite noihi nyt tyytyväinen, etten välttis vaihda noita enään piiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan :D 

Olen muuten myös liittynyt Radolaan :D (ihan nimellä Stazzie olen siellä) ja pakko sanoa et foorumi -sivut ja blogger on mulle vähän samanlaisia; oon kummastaki pihalla mistä on kyse :D:D


No enivei, tää ei ollut pelkästään pulinapostaus! Tein nimittäin random simin ja räpsäsin siitä muutaman kuvan. Mulla ei oo aikomusta pelata kyseisellä simillä, mutta Mimmi (Arvoin siis nimen ja toi kyllä sopi mun mielestä tosi hyvin kyseiselle simille :D) tulee todennäköisesti vilahtamaan silloin tällöin jossain taustalla kaupungin kansoittajana x)



✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿



BWAHAHA!!! Repesin tolle profiilille :D:D


Tämmönen tytsykkä



Mimmistä tuli mun mielestä ihan nätti tyttö


Kulmakarvat on tosin ehkä liian alhaalla :D Tai sitten se on vaa toi paistatteleva otsa.




Tunne ku toisella puolella on tommosta hentoa -hieman harmahtavaa- sinistä


Ja toisella puolella ihan kirkasta :D:D En oo siis muokannu noita kuvia tai mitään!


Tätä ku kattoo tarkkaan niin huomaa taivaiden sävyeron molemmilla puolilla






Huomaatko ettei ripset oo ihan kohdillaan?







Semmonen tytsykkä x)

2 kommenttia:

  1. Nätti Mimmi! x)
    Mä en keksi mitään järkevää sanottavaa. Muutakuin sen, että toi Mimmi on nätti ja kivaa jos kuvia on paljon. Minullakin on.

    VastaaPoista