maanantai 8. helmikuuta 2016

Oli jo aikakin




Kuinkakohan pitkä aika siitä on kun postasin viimeeksi? Varmaan kohta jo vuosi. Oon tosi pahoillani, etten ilmoitellut katoamisestani mitään. Eipähän mulla oo montaa seuraajaa, mutta ehkä joku siellä ruudun takana on jännittänyt joka päivä into piukkana et koskakohan se uusin päivitys tulee... Tietysti teitä nyt varmaan kiinnostaa se miksi olen pitänyt taukoa. Syy tän blogin kuihtumiseen on yksinkertaisesti se, että opiskelu on kertakaikkisesti imenyt multa mehut, joten mulla on ollu tosi vähän aikaa ja energiaa pelata simsiä saatika pitää tätä blogia pystyssä (mun olis toki pitäny ilmoittaa täällä asiasta aikaisemmin, mutta se nyt vähän jäi *köhköh*). Simsaiheinen blogi ois ollu kuitenkin aika tylsä mikäli mulla ei olis uusia pelikuvia.

Ajattelin kuitenkin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja palata takaisin bloggailuun. Mikä sitten sai mut innostumaan taas jälleen? No tää on oikeestaan vähän hassu juttu. Meidän nimittäin piti tehdä koulussa kahvila jollain 3D ohjelmalla, mutta koulun tarjoama ohjelma oli vähän kökkö :D Tän yhden tehtävän innoittama päätin sitte pyyhkiä pölyt Simssistä ja aseentaa ne uudestaan koneelle. Jotenki se nostalginen hurina ja lagitus sai sitte mut innostumaan taas pelaamisesta ja muistin että mullahan oli se blogigin...

Oikeastaan monet sims 3 blogit on pikkuhiljaa kuihtunut, joka ei kauheesti inspaa mua... Onneksi kuitenkin mm. Depistako´s sexy simgirls Ja Jennin Simsnurkkaus  (ja mostly mun suurimmat innoittajat)   on ollu nyt aktiivisia, jotka inspiroi mua kuitenkin tarpeeks :D

//EDIT: Depsu ilmotti just vähän aikaa sitten lopettavansa sims3 bloggauksen. Mut lisäisin tähän vielä The Another Sims  -blogin joka on ollu viime aikoina tosi aktiivinen! 
//EDIT: En tiiä mikä bloggerilla on nyt ongelmana, mutten saa tota The Another Sims -blogiin vievän linkin väriä muutettua, vaikka mitä yritän -.-"

Eli lyhyesti sanottuna: alan pikkuhiljaa siirtymään takaisin bloggailuun. Aloitan kuitenkin puhtaalta pöydältä, eikä vanhoja perheitä tulla näkemään. Lukuunottamatta Sepplereitä, nimittäin mulla on niistä vielä luonnospostaus, mutta se on sitte viimeinen kerta kun niistä kuullaan.

Aloitus saattaa olla nyt pelaamisessa/bloggauksessa hiekkapaperiakin karkeampaa, mutta enköhän mä pian pääse vauhtiin :D Mulla on pieniä suunnitelmia tulevaisuuden varalle, mutta kerron niistä sitten aikanaan
                                                                          
         

4 kommenttia:

  1. STAZZIE!!! AAA IHANAA SIE OOT TAAS TÄÄLLÄ!:DD <3
    Monet bloggaajat (mie myös:'( nyyh) on lopettanu tosiaan bloggaamisen tai jääny tauolle MUT SIE OOT TAAS TÄÄLLÄ JA OON ILONEN!!!!:D
    Tosiaan ite poistin blogini kun ei vaan ollu aikaa sille ja sims kaatuili viiden minuutin välein. :S
    Mut hei voisinhan miekin taas joskus koittaa uudestaan bloggailua?;D Uusi blogi vaikka. Who knows, maybe some day...

    MUT NYT HÖPÖTTELIN IHAN LIIKAA.
    IHANA KUN OOT VIELÄ ELOSSA!<3

    -SunnySims aka. GrazyBunny joka oli liian laiska pitämään blogia ja tappelemaan simsin kanssa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAaaaa tosi ihanaa kuulla et sentää joku on kaivannu :,D

      Tosiaan säikähdin ihan hirveesti ku tuolta mun seuraamien blogien listalta näkyy sun blogi ja viimeisin päivitys alkaa jollain "mä oon pahoillani" lauseella. Arvaa vaa kui paljon säikähdin, ku blogiki on poistettu ja kaikkee! :D Mut tää tosiaan vieritti kiven rinnalta ku ilmotit nyt olemassolostasi :D

      ohnoes <:s vanhalla koneella sims kaatuili jatkuvasti, mutta koska tarviin kouluun konetta, nii päätin sit hommata semmosen jossa ois myös vähän enemmän tehoa :^D

      Poista
  2. Uijui, luulin, että tämän blogin tarina loppui kokonaan D: No mutta hyvä, että palasit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos, Ihanaa kuulla et näinki moni on jääny kaipaamaan mun bloggailua :,D

      Poista