tiistai 14. helmikuuta 2017

Voi pyhä sylvi





Heippa. Minä täällä, Stazzie. 

Oon ollu taas tosi kauan poissa täältä ja blogikin on ihan kuollut.... Anteeksi! Mun elämässä on vaan tapahtunut hirveesti (lähinnä ei-mielyttäviä) asioita viimeisen puolen vuoden aikana, jotka syöny multa tosi paljon aikaa ja energiaa. Ne asiat taas on sit vähän semmosia, joista en viitti hirveesti täällä blogissa puhua, ku menee sit jo tosi henkilökohtaseks (enkä hirveesti haluais käydä mun elämäkertaa täällä läpi :D)

Oon kuitenkin tällä hetkellä nyt vähän pidemmällä lomalla ja ku oon saanu vähän levättyä ynm. nii havaihdun yht'äkkiä et "EI HITTO OON JÄTTÄNY MUN BLOGIN IHAN NALLIN KALLIOLLE" arvatkaa nolottaako
 -_- huoh. 

Yritän nyt päästä taas takaisin bloggailun makuun, kun oon alkanu saada muutenki arjesta enemmän kiinni :P Vanhoja kuvia pitäis löytyä koneelta, kunhan tarpeeks kaivelee noita pölysiä kansioita, tai sit voin muuten vaan höpötellä täällä jotain omiani. Simssin makuun en oo päässy pitkään aikaan, mut toisaalta mulla alkaa olemaan kohta ikävä sitä älytöntä lagimista ja bugaamista ;D

Toivottavasti ette oo ihan lopullisesti menettäneet hermojanne/toivoanne muhun </3

JA HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE JOKAISELLE!!!! 💖💖

6 kommenttia:

  1. Heeeeei tervetuloa takasin! :>
    Elämä on joskus enemmän tai vähemmän pyllystä, ite puhun aiheesta vähän liiankin mielelläni mut se on kyllä totta, ettei ehkä simsblogi oo sellaselle hyvä paikka :D Melkein kaikkialla muualla sitten avaudunkin ja liikaa, terveisin kävelevä mielenterveyshäiriö </3 Anyway, jos koskaan tarviit jutusteluseuraa ni täällä ois yks tarjolla, jos kelpuutat tietysti :DDD

    Käypä lukemassa miunkii uusimmat postaukset joskus, onhan noita lokakuun jälkeen jokunen tuonne tullu :D Oisko ainankii joku 5 Rogetia? Vai enemmän jopa? En oo varma, ja pari tyhmää nelospostausta myös. Mut oon ite kestäny nyt säännöllisen epäsäännöllisesti aktiivisena bloggerin puolella eli lisääkin tulee ihan lähiaikoina. Uusin nimittäin tuli postattua tänä iltana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah kiitos :D <3 Ja kyllä mä mielelläni kelpuutan sut juttuseuraks ;D

      Oi ihanaa, Rogeteja >:D Pakko päästä lukemaan ne ihan sitten ajatuksen kanssa! >:^>

      Poista
    2. Yay! :D Mitä kautta ois paras höpötellä? Skype? FB? Jotain muuta? (Varotus: Harrastan katoamistemppuja, esim. Skypessä en oo melkein ikinä online vaikka oonkin näennäisesti offline vaikka oon kirjautuneena sisään ja Skype löytyy puhelimestakin :D Tykkään höpöttää ihmisten kanssa mut joskus se vaatii vähän potkimista XD)

      Poista
    3. Joo no onhan mullakin tuo skype, mut oon itekki ihan yhtä epäsosiaalinen siellä, vaikka tykkäänki pälättää ihmisille ;D Joten ei paniikkia, koska meitä on kaksi (kammottavaksi, eiku)

      Poista
  2. Jee Stazzie is back! Joskus sattuu asioita mitkä syö kaiken energain eikä ole kivaa. Mutta vaikken tiedäkään mitä sinulle on tapahtunut, niin voimia ja toivottavasti kaikki menee vielä hyvin!
    Ja toivottavasti pääset pian takaisin simsin makuun, sun ihania postauksia on ollut ikävä! <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaaa kiitos! Mullaki on ollu postailua ja kaikkia ihmisiä täällä hirveesti ikävä ;*

      Poista