lauantai 18. helmikuuta 2017

Ei ihan simssiin liittyvää mut...


Halusin nyt vaa postata jotain kuvia tänne :D Mul on sims -aiheinenkin postaus tulossa, mut siinä vaan nyt kestääääää ihan sikana xdd Nii aattelin tässä välissä postata tämmösen random postauksen :,D

Tiiättekö semmosen sivun ku Flirttistoori? Se on semmonen ilmainen ranskalainen visual novel -tyylinen nettipeli, jossa mennään tarinan mukana, tehdään eri valintoja, keräillään jaksokuvia jne. Ideana siinä on nyt kuitenkin romantisoida tommosia toinen toistaan kamalampia teininaamoja :DD  Sillon ku se tuli about 4 vuotta sitten niin pelasin sitä silloin ihan muna huurussa ::DD Nykysin mun suhtautuminen tohon on vähän "jaaaaaaaa" xP Oon kuitenkin ottanu ihan sikana screenshotteja ynm. ja ne on muhinu tuolla mun tietokoneen kätköisä ties kuinka kauan xP Aattelin nytte sitte jakaa ne täällä teidän iloks :D Nää ei tosiaan oo missään järjestyksessä ja toi nettisivuki on muuttunu nii monta kertaa, et voitte sit bongailla noista kuvista et mikä on missäki päivitetty ;D Voitte myös samalla ihailla, miten mun hahmo on muuttunu. 

✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿

Ööö konteksti tähän on tyylii se, et nää oli järjestämässä näytelmää (valtisin ekaks punahilkan, mut pelasin noi jaksot myöhemmin sit uudestaan, koska halusin myös kokeilla niitä muita näytelmiä) ja tuo punapää Castiel näyttelee siis ihmissutta :D Mut herranjuma nyt mul alkaa vaa soimaan Antti Tuiskun "Peto on irti" :))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Siis hirveen väkivaltaista hei


No nyt on kyllä tosi hieno kummitus!!



Hui saakeli O.o


Mikä toi vika vaihtoehto on???


Mutta sinähän olet Pahatar, etkä Gandalf ):


Hyi älä pliis



No hyi, ei kiitos xdddd


"jos edes olisi jotain katsomista"


MIKS KUKAAN EI TEE MITÄÄN VAIKKA CASTIEL YRITTÄÄ HUKUTTAA IIRIKSEN :(((


??????? Kuulostaa stalkkerin puheelta


Siis mä puin nää mun kissanpentupikkarit just poikia varten :((((((((((((((


"SIIS NIINQ TOSI NOLOO ::::::(((((("



Joo toki, jättäkää meidät kahdestaan  ( ͡° ͜ʖ ͡°)


"Ei, tämä ei ole epätoivoinen yritys vaihtaa puheenaihetta"


Ilmeisesti toi päähenkilö on kasvatettu jossain luostarissa tai jotain xdd


Rosalia käy ihan kuumana, ku se näki mun alusvaatteet ;DDDDD


Aika hieno ääniefekti hei 


Mua vaa ärsyttää niin paljon toi *halaus* 



Joo siis tässä on nää mun yölliset ajatukset ennen nukkumaanmenoa


Joo siis nää tappelee nyt siitä, ku nää ei tiedä miltä noiden kaverin vanhemmat näyttää??





::::DDDDD


Söpö myssy hei


Siis näinkö ihmiset reagoi, kun astun huoneeseen :((


NO EHKÄ



Lähetäänkö lyömään vähän palloa :))))))))))))))))



"Sano vain, jos olen sinusta yleensä ruma!" :)))))))


EXCUSE ME MUT??????? Ei mun pukeutuminen oo sun asias!! >:V


Ja tässä oli siis mun hahmon asu ??? Ehkä Nathaniel ei vaan kestäny noita mun karrrrvakäsirautoja :D:DD


Hyi yök, emmä haluu sun otsahikeäs mun kananmunii :((


NO NYT ON KYLLÄ AIKA KOVAT VAATIMUKSET!!!!!111


"Minusta on hauska nähdä, kun kärsit." :DDDDDDDDDDDDD


Joo o, rustailen täällä sims -postausta, joskos saisin sen parin päivän sisällä valmiiks ;D Oon jotenkin hirveen ruosteessa, nii siks kirjottaminen tuntuu vähän vaikeelta :,D

4 kommenttia:

  1. Ai että tiedänkö?? Käyn joka päivä tsekkaamassa, pyöritän siellä omaa roolipelia (nyt kyl tauolla mut kuitenkin) ja muuta kaikkee. En oo kovin kuuluisa tai näkyvä forkalla mut pyörin siellä.

    Mä valitsin prinsessa ruususen, ja oikeesti kadun päätöstäni heti sen otettuani :D

    Nauran koska tiiän nää jaksot ja noi vastaukset ja ää xDD

    Miten Cassun mittari sulla on niin korkeella?! Mulla on -100 ::D

    Tää postaus oli kivaa vaihtelua! Ootkos muuten käyny tsekka Eldaryan, Beemoovin tiimin uus, vähän samantapanen peli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua sinäkin brutukseni xD

      Oon ilmeisesti käyny nuoleskelamassa Castielin kankkusia, eiku

      VOI KUULE TIEDÄNKÖ :DDD Tiesin Eldaryasta varmaan vuos ennen ku se käännettiin ees suomeks xD

      Poista
  2. Omg ihana postaus :DDD nauroin itteni kipeeks

    pelaan itekki fs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi :Dc Harmi vaan et suomiversio lopetetaan... >.>

      Poista