maanantai 9. toukokuuta 2016

Siis kuinka pitkällä Stazzie on?


Joo elikkäs. Oonki jo tossa edellisissä postauksessa vihjannutkin että oon PALJON pidemmällä  pelaamisessa -isolla ja punaisella P:llä- kun postauksessa. No kuinka pitkällä Stazzie sitten oikeastaan on? Kaksi tai kolme postaustako? Vaiko kenties viisi? Vaiko jopa kymmenen?! No.... Vilkaistaanpas mun screenshot -kansiota.... :D


✿ 


✿ 


✿ 




 ✿ 


 ✿ 




Tässä vaiheessa on lupa huutaa "STAZZIE MITÄ PIHLAJANMARJAN PEPPUA???!" Jokainen noista Delgado -postingeista sisältää siis about 100 kuvaa :,D Jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Jotkut postaukset oon jakanu kahtia ja joissaki oon menny sekasin siitä et missä oikein mennään xD  

No nyt varmasti mietittekin sitä et kuinka pitkällä Delgadot sitten oikein on??? Teidän näkökulmastannehan Delgadoihin kuuluu nyt kolme jäsentä.... Stazzien näkökulmasta taas vähän enemmän.... 


14 JÄSENTÄ!!!

Siis mikä ihme babyboom tuolla 3. sukupolvessa on????? No spoilaan sen verran et perkele halusin vaan nättejä lapsia, mut niiden saaminen olikin yllättävän hankalaa :::D Ja huom. tuun muokkaamaan vielä tota sukupuuta tarpeen mukaan :,D

Mut ajatelkaa positiivisesti! Ainakin postauksia on tulossa! xD Tänääkin pitäisi tulla vielä yksi normipostaus! Jos en saa sitä nyt illalla valmiiks, nii se tulee sitte viimeistään huomenna x) 

2 kommenttia:

  1. Voi apua miten ihana :::DDDDD Oispa miulakii tolleen! Mie vaan tuppaan tekemään postaukset pois alta innokkaammin ku mitä edes pelaan! XDDD Yhtenä päivänä ku pelaa ni saa yleensä kahen postauksen verran kuvia, vielä on yks Bloggerissa tuloillaan ja just lopetin pelaamisen eli vielä on ainankii yhteen postaukseen kuvat vielä sen jälkeen, ellei siinä sit oo ilmotuksista yms. sen verran et menis jopa kahteen :D

    Lajittelen muuten ite just ihan tasan samalla tavalla noi kuvat, paitsi et on yks TS3-kansio jonka alla sata muuta kansiota, josta löytyy myös esim. Roget-kansio, jossa on ihan ekoja kuvia. Ja sitten Blogi-kansio, jossa on kaikille osille omat kansiot ja sit on muutama ylimääränenkin, mm. sukupuille koska joskus on hauska koittaa vääntää iiiiisooa kokko Twinbrookin kattavaa sukupuuta. On muuten sekavaa puuhaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se taas menee toisinpäin --> Oon niin innokas pelaamaan et postaukset jää aina muhimaan tuonne kansioon xD Ite kyl poistan ne kuvat koneelta, jotka oon saanu postattua :D Vie turhaa tilaa mun mielestä </3

      Poista