perjantai 23. syyskuuta 2016

Käänteisnännit + Stazzien kahden kuukauden kooma





Noin kaksi kuukautta sitten kirjoitin pitkähkön postauksen siitä, etten välttis oo hetkeen hirveen aktiivinen tällä blogin puolella. No arvatkaa mitä tapahtui? Unohdin painaa tuota "Julkaise" namiskaa... nyt kyl nolottaa vähän :,D 

Muttajoo.... 

Teitä varmaanki kiinnostaa, miksi Stazzieta koski (taas, köhköh) kahden kuukauden kooma? No mulla oli tällä viikolla YO -kirjoitukset :,D Olen siis valmistumassa ylioppilaaksi ja Simssin pelailu ei hirveesti edistä mun opiskelua, nii siks ajattelin irrattautua hetkelliseks bloggailusta ja pelailusta >.> Mulla on kyl vieläki koulujuttuja rästissä, mut pahin on nyt ohi, nii voisin taas avata simssin lähipäivinä :D

Ottakaa tästä nyt kuitenkin lohdutuksesi tämmönen OIKEIN muodikas huppari :))) Kai tää on sentään luomunahkaa?



4 kommenttia:

  1. Stazzie... x'D Mä ihmettelinkin että mihin sä oikeen oot kadonnut!

    Tsemppistä kouluun, toivottavasti sultakin sais pianpian taas jotain ihanaa postausta!

    OMG niin makee huppari! Oiskohan jossain tollanen myös mun simeille? xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti x)

      Haha, kirjottelen tällä hetkellä jo uutta postausta x) Nii voi olla et nyt viikonloppuna tulis taas Delgadoita :D

      Eiköhän jostaki löydy, kunhan tarpeeks kauan vaan ettii ;DD

      Poista
  2. jeijej mukavaa kun tulit bäkkiin! :D En tiedä muistatko mutta kommentoit ainakin joskus mun simsyes blogiin mutta mulla on nyt uusi blogi :)) Mutta tässä uusi jos kiinnostaa käydä katsomassa! https://lillasims.blogspot.fi/

    ps nauroin tolle hupparille wtf kaunisXDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt ihan heti tuu mieleen, mutta tuon blogin / simien tyyli näyttää kyllä hälyttävän tutulta :D

      Joo voisin itekki haluta tommosen hupparin </3

      Poista