lauantai 25. lokakuuta 2014

Stazzien vanhat vol 3




Mitä enemmän tutkin näitä mun koneen syövereitä, sitä enemmän näitä mun vanhoja kuvia löytyy :D  Jostain kumman syystä suurin osa on just näitä testisimejä, joilla on tullut pelattua joskus aikanaan ja sitten se into on vaan lopahtanut..... Mulla on myös semmonen mielikuva, et oisin ottanu kaikista paljon enemmän kuvia, mutta ilmeisesti olen sitten poistanut ne myöhemmin. Noh tässäpä nämä!


✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿



Näiden sukunimi tais olla Morten. Etunimiä en kyllä muista millään ilveellä :o 


Noi kasvomeikit tekee naamasta oudon värisen.....


"Mulla on siis NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIN pitkä!"


"ja NÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIIN paksu!"


"ermh........"


"No kelpaa!"


Huomatkaa taustalla pyöräilevä haamu


Yrjösoppaa


Tää nainen on paljon kalpeempi pelissä kun CAS:issa :o


Lopuksi vielä kokokuva tästä miekkosesta




No sainpahan nämäkin kuvat pois koneelta! Kaksikko siis asui Moonlight Midnight Hollowissa! Ensi postauksessa sitten takaisin Miltonien pariin!


❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

2 kommenttia:

  1. Ääks aivan ihania simejää ♥_♥ varsinki toi neiti-nainen-rouva-tyttö on tosi ihanaa♥rakastuin
    Jaja eikös se oo midnight hollow, eikä moonlight? voin olla väärässäkin mut tuli vaan mieleen:D
    Itekii voisin tehä vanhojen kuvien postauksen joskus...:D Kiitti inspiraatiosta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D ❤

      Ja oho, mulla on näköjään tullut ajatusvirhe!! XD Se siis on Midnight Hollow!!

      Ja oleppas hyvä vain! ^^

      Poista